هیئت جودو  و کمیته دفاع شخصی بسطام
هیئت جودو  و کمیته دفاع شخصی بسطام

هیئت جودو و کمیته دفاع شخصی بسطام

اعزام تیم های مختلف ورزشی به مسابقات استانی ورزش بسیج از شاهرود

سرگرد پاسدار حسین گرزین در گفت و گو با روابط عمومی هیئت جودو بسطام با اشاره به حضور تیم های مختلف ورزشی بسیج شاهرود در مسابقات استانی بسیج اظهار کرد: تاکنون تیم های جودو و ووشو به مسابقات استانی بسیج اعزام شده اند که نتایج خوبی نیز کسب نموده اند.      

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات جودو بانوان در پیش است ان شاالله شاهد درخشش بانوان از منطقه بسطام باشیم.

وی در ادامه افزود: در آینده نیز تیم های دو میدانی و شنا به مسابقات استانی بسیج اعزام خواهند شد و با توجه به برگزاری المپیاد ورزشی بسیج تا پایان مرداد ماه نیز تیم های ورزشی دیگر برای مسابقات استانی و انتخابی تیم های ورزشی بسیج استان اعزام خواهند شد.


گرزین خاطر نشان کرد: باهماهنگی های انجام شده با هیئت های ورزشی شهرستان و تعامل انجام شده با اداره ورزش و جوانان، بسیجیان ورزشکار آماده و مورد تایید این هیئت ها برای مسابقات استانی اعزام می شوند تا بتوانند برای ورزش بسیج شهرستان افتخار آفرینی نمایند.


وی با بیان اینکه ورزش باید در بین تمام اقشار بسیج به صورت حرفه ای برگزار شود گفت: تلاش داریم تا با برگزاری جشنواره و جام های مختلف در سطح پایگاه های بسیج و اقشار مختلف شرایط جذب و توجه به ورزش های قهرمانی گروهی و انفرادی را در بین بسیجیان و به خصوص جوانان و نوجوانان فراهم کنیم.


مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود با اشاره به وجود مجتمع ورزشی سپاه افزود: با توجه به وجود دو سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی و ان شالله در آینده یک سالن استخر و کامل بودن این مجموعه ورزشی تلاش داریم ورزش قهرمانی را در بین بسیجیان گسترش دهیم و از تیم ها و افرادی که در این زمینه فعالیت حرفه ای دارند پشتیبانی و حمایت نماییم چنان که تاکنون در این مسیر تلاش کرده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد