هیئت جودو  و کمیته دفاع شخصی بسطام
هیئت جودو  و کمیته دفاع شخصی بسطام

هیئت جودو و کمیته دفاع شخصی بسطام

برگزاری دوره بازآموزی داوران جودو؛ رقابت های جودوی دختران نوجوان و جوان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ،دوره بازآموزی و هماهنگی داوران جودو کشور، عصر روز گذشته سه شنبه 29 تیرماه با حضور 20 داور از استان های مختلف در سمنان برگزار شد.

رئیس هیات جودو استان سمنان در این ارتباط گفت: هدف از برگزاری این دوره بازآموزی، ارتقا و آموزش آخرین قوانین داوری جودو کشوری به داوران برای داوری بهتر و دقیق تر در مسابقات جودوی قهرمانی و انتخابی تیم ملی کشور است.  



سعید کرکه آبادی افزود: مدرس این دوره، محمدعلی عزیزی، رییس کمیته داوران فدراسیون جودو با درجه مربی گری الف داوری جهانی، است.

وی تصریح کرد: 20 داور از استان های، تهران، خراسان رضوی و شمالی، سمنان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و شرقی، کرمانشاه، زنجان، گیلان، کرمان، البرز، همدان و یزد در این دوره از بازآموزی شرکت کردند.

رئیس هیات جودو استان سمنان گفت: مسابقات جودوی قهرمانی و انتخابی تیم ملی کشور در سه بخش نوجوانان و جوانان دختر و نوجوانان پسر، روزهای 29، 30 و 31 تیر و یکم مرداد 95 در ورزشگاه غدیر سمنان برگزار می شود.

کرکه آبادی افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامی داشت جودوکاران مدافع حرم استان، شهیدان محمدحسین حمزه و محمد طحان در سمنان برگزار می شود.

رئیس هیات جودو استان سمنان تصریح کرد: یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی دختران در رده سنی نوجوانان و پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی دختران در رده سنی جوانان، در هشت وزن، و سی و ششمین دوره قهرمانی و انتخابی تیم ملی پسران در رده سنی نوجوانان در 9 وزن در سمنان برگزار می شود.جودوی استان سمنان در بررسی عملکرد کشوری این فدراسیون، رتبه هفتم استان ها را دارد.بیش از 500 ورزشکار جودوکار در استان سمنان فعالیت دارند.

 

*نایب رییس بانوان فدراسیون جودو: مربیان تیم های ملی بانوان به زودی انتخاب می شوند

 

خانم ساکی نایب رییس بانوان فدراسیون جودو که در محل مسابقات حاضر شده است گفت: مسابقات جودوی نوجوانان دختر از صبح امروز با حضور ورزشکاران 20 استان آغاز شده و فینال این مسابقات تا عصر امروز برگزار خواهد شد.

وی گفت: بلافاصله دختران جوان مسابقات خود را فردا آغاز می کنند تا نفرات برتر برای حضور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختر انتخاب شوند.

آذین ساکی در ارتباط با نحوه انتخاب ورزشکاران تیم ملی در حالی که تیم های ملی فاقد مربی هستند گفت: کمیته ایی را با حضور پیشکسوتان و قهرمانان سابق جودوی بانوان انتخاب کرده ایم تا به طور دقیق بر مسابقات نظارت کنند و نفرات برتر را به ما معرفی کنند.

وی گفت: سعی کرده ایم کمیته فنی از بین استانهایی انتخاب شوند که ورزشکار در مسابقات نداشته باشند تا در نهایت بی طرفی بتوانند برترین ها را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

نایب رییس بانوان فدراسیون جودو افزود: کادر فنی تیم های ملی پس از مشورت با کمیته فنی و مسئولین فدراسیون به زودی معرفی خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد